Jaké jsou moje služby při pronájmu nemovitosti?

 

-Jsou velice jednoduché.

 

 1) Úvodní schůzka

 

Vše začne úvodní schůzkou, kde se poznáme a seznámím Vás s mými službami pro pronájem Vaší nemovitosti.  Zde se také dozvíte všechny následující kroky tzv. Strategický plán podle, kterého budeme postupovat. Při pronájmu se nemusíte ničeho bát. Majitel nemovitosti se nemusí skoro o nic starat. Vše zařídí makléř.

  

2) Příprava nemovitosti

 

Nejprve nemovitost připravím do takového stavu, aby se každý, kdo příjde na prohlídku cítil jako doma. V nemovitosti musí být příjemná atmosféra.

-Malý, ale důležitý bod je home staging= úprava nemovitosti

Pokud v bytě už nikdo nebydlí, tak upravím nemovitost. Přidám květiny a obrazy, aby každý, kdo vstoupí do bytu nebo domu, se cítili jako doma.

V každém případě rozhodují fotky, aby zákazník zavolal musí ho oslovit fotky nebo video prohlídka. Na tyto věci jsem připravený a použiju profesionálního fotografa, který nemovitost skvěle nafotí a natočí video, aby pronájem více zaujal. Fotky a video dále upraví do finální verze.

 

 

3) Příprava 3D náhledu

 

Pro lepší orientaci, připravuji pro všechny nemovitosti 3D náhled, který pomáhá se lépe zorientovat v celkové ploše a dispozici nemovitosti.

 

 

4) Inzerce pronájmu a finální verze nemovitosti

 

V dalším kroku, když máme nemovitost hezky nafocenou a natočené video, tak ji vložíme na několik realitních serverů jako jsou realityidnes.cz nebo sreality.cz. To není všechno. Tento pronájem vložím na svůj webový portál nemovitostí zach-petr.cz/nemovitosti.cz , kde se dále nemovitost bude zobrazovat.

 

 

5) Vše zaleží na správném marketingu nemovitosti.

 

-facebook reklama

 

V těchto případech mnoha realitních makléřů končí s propagací a budou vyčkávat na okamžik, kdy někdo zavolá se zájmem na nemovitost. Já nečekám, ale snažím se vše dobře zacílit pomocí marketingu. Proto web zach-petr/nemovitosti.cz zacílím nejen pomocí facebook reklamy, ale také jej zveřejním pomocí reklamy na další sociální sítě, kde osloví dohromady několik tisíc zájemců.

  

-Dalším krokem marketingu je video, které jsme pořídili a které umístíme s reklamou na náš YouTube.

 

 

-blogový článek o nemovitosti

Napíšu blogový článek o nemovitosti a dále ho pak umístím na svou webovou stránku, kterou dále budu pomocí sociálních sítí propagovat.

 

-reklama za vaše okno 

Za okno Vaši nemovitosti umístím banner s nápisem k pronájmu. Na banneru bude uvedeno telefonní číslo, web a také moje fotka a logo. Na banneru bude několik kroků, jak mě kontaktovat a najít.  

 

 

6) Hlavním bodem jsou prohlídky nemovitosti

 

Mám rád dochvilnost, a proto klienty na prohlídku nikdy nenechám čekat a vždy přicházím raději o několik minut dříve. Když jsem si zkusil jít na prohlídku sám, abych se podíval, jak to dělají ostatní makléři, tak někteří makléři přišli pozdě nebo nedali dostatek času na prohlídku nemovitosti. Při prohlídce vždy předložím složku s veškerými dokumenty o dané nemovitosti. U mě se nestane, že bych zatajil zájemci nějakou informaci, vždy každého provedu celou nemovitostí a čas prohlídky nechávám přímo na zájemci. Když mi někdo zavolá a má zájem o prohlídku, tak ho nikdy nenechám čekat a snažím se najít co nejbližší termín prohlídky.

 


 

7) Podpisy

 

Podpis rezervační smlouvy a dále nájemní smlouvy, kde při těchto krocích vždy budu přítomen. V dalším kroku už jen přivítám nového nájemníka do jeho nového domu nebo bytu.

 

Mám zájem o spolupráci při prodeji nebo pronájmu své nemovitosti.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Chcete mít přehled, co se děje v realitním světě?

Jednou za měsíc, Vám do emailu přijde nový článek. Přidejte se k více jak 100 odběratelům.

zpracováním osobních údajů