Jak budeme postupovat při prodeji a jaké budou moje služby. 

Pokud chceme být úspěšní při prodeji a prodat nemovitost za nejvyšší cenu, musíme mít na začátku správnou strategii.

 

1) První a také úvodní schůzka, kde se seznámíme.

 

 Ze začátku Vám ukážu, jak by vypadal celý proces prodeje, jak by vypadala příprava nemovitosti, jaké marketingové pomůcky bychom použili a také Vám představíme podmínky naší spolupráce.

 

2) Vytvoření strategického plánu.

 

Do dokumentu znázorním všechny kroky, postupy, až po marketingový plán.

 

  • Tržní cena nemovitosti:

Pro vytvoření správné strategie nejprve musíme zjistit cenové nabídky v okolí, abychom vzali v potaz nejprve Vaši cenu a také reálné cenové nabídky v okolí. Protože nikdo nechce nastavit cenu příliš nízko nebo příliš vysoko. Proto vytvořím tržní analýzu, kde znázorním nemovitosti v dané lokalitě, které se nabízí nebo už prodali za posledního půl roku, a to nám pomůže nastavit tu správnou cenovou nabídku.

Také se budeme řídit Vámi zvolenou rychlosti prodeje. Vše směřuje k marketingovému plánu, protože bez správné analýzy a marketingového plánu není efektivní prodej nemovitosti. Důležitý cíl naší práce je, co nejefektivněji a za co nejvyšší cenu prodat vaši nemovitost, protože možná tohle je Váš životní krok.

 

3) Představení marketingového plánu a kroky, jak dále budeme postupovat.

 

Tentokrát po domluvě se sejdeme u nás v kanceláři, kde si osobně povíme následující kroky, jak budeme postupovat. Ukážeme si marketingový plán a pokud se Vám všechny kroky budou líbit a budete s nimi souhlasit, tak bude následovat stvrzení všeho, co jsme si řekli, a to podpisem zprostředkovatelského dokumentu a můžeme začít pracovat.

 

4) Profesionální a kompletní příprava Vaší nemovitosti na finální prodej.

 

Můžete se spolehnout, že Vaši nemovitost připravím tak, aby vzbudila krásný dojem, aby se v nemovitosti každý cítil jako doma.

 

  • Příprava nemovitosti:

Příprava nemovitosti se provádí home stagingem, tzn. nemovitost se upraví, odosobní a popřípadě i vyklidí, vymaluje a zrekonstruuje. Také se připraví živé květiny, nábytek, nádobí, skleničky, obrazy, aby se nemovitost zalíbila a vzbuzovala co nejkrásnější dojem, aby se zvedla hodnota a mohla se prodat za větší cenu. Také můžeme využít vizuální staging, kde profesionál připraví fotky, kde znázorní, jak nemovitost může vypadat v budoucnu.

Podívejte se na několik profesionálních fotek bytu, kde jsme homestaging realizovali v Olomouci, v bytu 2+1 se ziskem stopadesát tisíc korun, kde za 4 dny proběhlo 20 prohlídek.

 Více v článku >>Co je home staging a Takhle vypadá home staging v praxi.

 

  • Profesionální fotografie ve dne i za soumraku:

Využívám profesionálního fotografa, který profesionálně nafotí nemovitost ve dne i za soumraku a udělá fotky i z dronu.

   

 

  • Profesionální videoprohlídka:

Na nemovitosti udělám videoprohlídku, která více zaujme. Videoprohlídka slouží, aby se potenciální kupující z videa co nejvíce dozvěděli.

 

  • 3D Virtuální prohlídka:

Dále na nemovitosti udělám 3D virtuální prohlídku, aby si každý zájemce před prohlídku mohl danou nemovitost celou sám projít. >>Více<<

 

  • Půdorys nemovitosti:
Pro všechny nemovitosti připravuji 3D půdorys nemovitosti, aby každý zákazník se lépe zorientoval v nemovitosti. >>Více<<

 

5) Profesionální realitní marketing nemovitosti.

 

Pro prodej nemovitosti je důležitý skvěle zvládnutý marketing, a proto se snažím využívat nejefektivnější nástroje, které fungují a dokážou prodávat více než jen realitní servery. Proto nejdříve vaši nabídku nabídnu klientům na webu zach-petr.cz/nasprodej, kteří právě hledají podobnou nemovitost a nemovitost se může prodat mnohem rychleji.

 

  • Facebook reklama:

Díky placené facebook reklamě dokážu oslovit více potencionálních kupující na vaši nemovitost. V této době už nestačí dát inzerát na realitní servery a čekat až se ozve zákazník. Správně nastavím reklamu, kde příspěvek zacílíme na potencionální zájemce.

 

  • Youtube reklama:

Pokud natočíme skvělé video o vaší nemovitosti, tak nestačí ho jen umístit na navštěvovaný youtube, ale stejně jako u facebook reklamy, tak video zacílíme na správný okruh lidí, který je potřeba pro více zobrazení videa a díky tomu videoprohlídku uvidí několik stovek nebo tisíc lidí.

 

  • Sociální sítě:

O Vaší nemovitosti dáme vědět všem na sociálních sítí jako Facebook, Instagram, LinkedIn, kde příspěvek osloví několik tisíc uživatelů.

 

  • Webové stránky:

Vytvořím pro Vás moderní a kvalitní webové stránky a podstránky, které dále pomocí PPC reklamy se budou zobrazovat mezi prvními místy ve vyhledávačích googlu a seznamu. Díky tomu nám pomůžou klíčová slova a analýza klíčových slov.

 

  • Článek o nemovitosti:

V marketingu je důležitý poutavý text, a proto dokážu napsat poutavý článek ohledně Vaší nemovitosti, kde nám pomůžou právě klíčová slova a analýza klíčových slov.

 

  • Inzerce na nejnavštěvovanějších realitních portálech:

Nemovitosti inzeruji na několika nejnavštěvovanějších realitních server jako jsou např. (sreality, reality.idnes a další) a spoustu dalších.

 

  • Reklama za Vaše okno:

Za okno vaši nemovitosti umístím plachtu s nápisem na prodej. Na této plachtě najdete telefonní číslo, web a také moje logo. Takže se na plachtě nachází několik kroků, jak mě kontaktovat a najít. Tato reklama má za cíl oslovit okolí nemovitosti. >>Více<< 

 

  • Reklama za naše okno:

Vaše nemovitost bude umístěna za okno naší kanceláře, kde bude k dispozici k vidění více jak stovkám kolemjdoucích každý den.

 

  • Tištění marketing.

Stalo se Vám, že jste šli na prohlídku a odcházeli jste z nemovitosti s prázdnou? U mě na prohlídce to funguje jinak. Vždy si odnesete katalog dané nemovitosti, nebo prezentaci nemovitosti, kde jsou fotky a spoustu informací, které potřebujete. Protože, co když jste šli na prohlídku a zapomněli jste se na něco zeptat. Proto všechno si v pohodlí domova přečtete a v klidu se podle informací v tištěné prezentaci dozvíte a rozhodnete se.

 

  • Prohlídky na nemovitosti jsou důležité:

Už od roku 2019 co se v realitním světě pohybuji a už jsem absolvoval několik prohlídek. Mám rád dochvilnost, a proto klienty na prohlídku nikdy nenechám čekat a vždy přicházím raději o několik minut dříve. U mě se nestane, že bych zatajil klientovi nějakou informaci, vždy klienta provedou celou nemovitostí a čas prohlídky nechávám přímo na klientovi. Když mi klient zavolá a má zájem o prohlídku, tak nikdy ho nenechám čekat a snažím se najít termín prohlídky.

Chci šetřit Váš čas, a proto když v nemovitosti nebydlíte, tak pokud to bude možné vypůjčím klíče od nemovitosti a klienty na prohlídce budu provázet sám. Vždy kdy klient bude potřebovat, tak si na něj udělám čas.

Jsem realitní makléř a stojím za Vámi, proto umím vyjednávat a jsem připravený na všechny situace, které mohou nastat.

 

Další marketingové nástroje.

 

6) Kompletní právní servis.

 

  • Podpis rezervační a kupní smlouvy.

 

Mám zájem o spolupráci při prodeji nebo pronájmu své nemovitosti.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení