Jak prodávat nemovitosti přes facebook?
Jak prodávat nemovitosti přes facebook?
Facebook jsem si založil před několika lety a facebookovou stránku hned, jak jsem začal pracovat v realitním světě. Protože bez facebookové stránky by neměla propagace žádný smysl a ani by to nešlo. Je to jeden z mnoha marketingových nástrojů, které je vhodné používat.
Někdy nestačí jen dát nabídku na sociální sítě, ale je nezbytné zaplatit určitou částku, aby byl příspěvek správně zacílen na zájemce o Vaší nemovitost. Někdy se vyplatí pracovat se sociálními sítěmi, než jen dát inzerát na několik realitních serverů a čekat. Na facebooku nic neponecháme náhodě, ale pořád s ním dokážeme pracovat a cílit správný marketingový postup.
Facebook se v dnešní době stal jednou z nejnavštěvovanějších sociálních sítí, jak ve světě, tak v České Republice. Facebook každý den navštíví několik milionů lidí a toho se dá využít.
Mít facebookovou stránku nebo jen osobní profil?
Víte, dát příspěvek na svůj profil, kde píšete, že prodáváte dům ve městě za 8 milionů, nestačí. Určitě bych se nepovažoval za realitního makléře, který pracuje s marketingovými nástroji, kdy bych jen vložil na svůj profil tento příspěvek. Tohle by dokázal udělat každý a to by si ani nemusel brát provizi za odvedenou práci.
Víte proč? Protože pokud ho jen vložíte, tak ho určitě neuvidí takový počet lidí, jaký byste chtěli. Pokud chcete pracovat s tímto nástrojem, je vhodné si založit facebookovou stránku, kde je potřeba správně zacílit reklamu. Při cílené reklamě je nutno správně cílit na lokalitu, zájmy, věk a pohlaví. Pokud to správně zacílíte, tak už stačí zadat částku a čas, jak dlouho příspěvek bude běžet a jaký počet lidí bude oslovovat.
Určitě si říkáte, proč to jen nedám na stránku, když to určitě má stejný význam. Není to tak. Pokud příspěvek dáte jen na svou facebookovou stránku, tak ji uvidí jen malé procento lidí, kteří sledují Vaši stránku, proto je nezbytné si zaplatit alespoň menší částku, aby Váš příspěvek oslovil všechny Vaše sledující. Pokud chcete, aby příspěvek viděl vetší okruh lidí je potřeba do něj dát větší částku a zacílit reklamu, která osloví velký počet lidí a nejen Vaše sledující.
Jak se říká: „Pokud nezaplatíš, nic nemáš.“
Pokud facebooku nezaplatíte určitou částku, tak nic nemáte, ani neprodáte. Proto se snažím každou chvilku se vzdělávat v oblasti marketingu i facebooku. Facebook je jeden z hlavních marketingových nástrojů, který je velmi důležitý.
Zde je můj propagovaný příspěvek, který oslovil několik tisíc lidí a více jak dva tisíce poskytla zpětnou vazbu.
Foto home stagingu před/po
V tomto článku chci poukázat, že v dnešní době nemůžete nic ponechat náhodě, nestačí vložit nabídky nemovitosti na realitní servery a čekat než se někdo ozve. Svou práci odvádím vždy na 120%, pro maximální spokojenost a nadstandartní péči o mé klienty.